Pilo therapeftirio
Client: Dimofeleia
Client’s request:
Pilotherapeftirio, (Mud baths) is a Municipal Business. Its main service is clay therapy. Guests take baths in natural clay which has healing properties that help people with muscle pains etc. It also provides therapeutic massages and accommodation within its beautiful environment. We were asked to bring Pilotherapeftirio to a level worthy of its history, staff, and services…
What we did:
>> We achieved a newly refined image of the high-quality services and standards that the brand offers its guests.
>> We created an identity attractive to all age groups.
>> We designed a brand identity that attracted guests from all over the world.
How we did it:
We created a new color palette based on the mid-gray color representing the natural healing clay and fluorescent lime green Pantone 802C representing the natural environment surrounding the property, accompanied by fun grayscale images. Then we adjusted the new brand mark which we based on a female figure (from an ancient Greek statuette) that rose from inside a water Lilly and the logotype of the distinctive title of the company. We adapted the new graphics and the brand’s slogan to its promotional content.
Αίτημα πελάτη:
Το Πηλοθεραπευτήριο είναι Δημοτική Επιχείρηση. Η κύρια υπηρεσία του είναι η αργιλοθεραπεία. Οι επισκέπτες κάνουν μπάνιο σε φυσικό πηλό που έχει θεραπευτικές ιδιότητες που βοηθούν άτομα με μυϊκούς πόνους κ.λπ. Παρέχει επίσης θεραπευτικό μασάζ και διαμονή στο όμορφο περιβάλλον του. Mας ζητήθηκε να φέρουμε το Πηλοθεραπευτήριο σε επίπεδο αντάξιο της ιστορίας, του προσωπικού και των υπηρεσιών του…
Τι κάναμε:
>> Πετύχουμε μια νέα εκλεπτυσμένη εικόνα των υψηλών ποιοτικών υπηρεσιών και προτύπων που προσέφερε η επιχείρηση και το προσωπικό της.
>> Δημιουργήσαμε μια εικόνα της επιχείρησης που ελκύει όλες τις ηλικιακές ομάδες.
>> Σχεδιάσαμε μια ταυτότητα που προσέλκυσε επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
Πώς το κάναμε:
Δημιουργήσαμε μια νέα χρωματική παλέτα βασισμένη στο μεσαίο γκρι χρώμα που αντιπροσωπεύει τον φυσικό θεραπευτικό άργιλο και το φθορίζον πράσινο Pantone 802C που αντιπροσωπεύει το φυσικό περιβάλλον που περιβάλλει την ιδιοκτησία, συνοδευόμενη από διασκεδαστικές εικόνες σε κλίμακα του γκρι. Στη συνέχεια προσαρμόσαμε το νέο σήμα που βασίσαμε σε μια γυναικεία φιγούρα (από αρχαιοελληνικό αγαλματίδιο) που υψωνόταν μέσα από ένα νούφαρο και το λογότυπο του διακριτικού τίτλου της εταιρείας. Προσαρμόσαμε τα νέα γραφικά και το σλόγκαν της επιχείρησης στο προωθητικό της υλικό.
Date:
31/07/2024