Be the Hero
Client: Panda Creative
Client’s request:
On the occasion of the Covid pandemic, we decided to give the public another taste of Panda Creative’s social face. After another 2 successful social content campaigns (What if & Thank you), we created the “Be the Hero” campaign to create a sense of responsibility among the general public towards fellow human beings and especially towards vulnerable groups (elderly – people with the incurable disease). Our goal was to affect everyone individually and on a personal level. We created the campaign for free with the aim of its final recipient being the National Organization of Public Health so that it would have as large an impact as possible throughout Greece.
What we did:
>> We created a video spot that could be shown on tv and played on the radio all over the country but also through social networking platforms (Facebook – Instagram – Tik Tok etc)
>> We designed huge banners for apartment buildings – Bus stops – Posters – Flyers so that our message could be seen in every part of every city.
>> We succeeded in creating a complete advertising campaign that succeeded in every goal we set before we started it.
How we did it:
First, we wrote the script of the tv advertising video, which we ensured would also be understood when heard imageless so that it could be played on the radio. The script also gave us the slogan of the campaign “Be the Hero”. Then we created the logotype and the logo of the campaign and after creating the rest of the photographic material with the faces of all ages wearing our masks, we designed the rest of the promotional material of the campaign such as Huge banners for buildings – Bus stops – Posters – Flyers, etc.
Αίτημα πελάτη:
Mε αφορμή την πανδημία Covid, αποφασίσαμε να δώσουμε άλλη μια γεύση στο κοινό, του κοινωνικού προσώπου της Panda Creative. Έπειτα από άλλες 2 πετυχημένες καμπάνιες κοινωνικού περιεχομένου (Aν & Ευχαριστούμε), δημιουργήσαμε την καμπάνια με slogan το “Be the Hero” – «Γίνε ο Ήρωας» με στόχο να δημιουργήσουμε αίσθημα ευθύνης στο ευρύ κοινό απέναντι στον συνάνθρωπο και κυρίως στην ευπαθείς ομάδες (ηλικιωμένοι – άτομα με ανίατες νόσους). Ο σκοπός μας ήταν να αγγίξουμε τον καθένα ξεχωριστά και σε προσωπικό επίπεδο. Την καμπάνια την δημιουργήσαμε δωρεάν με σκοπό ο τελικός της αποδέκτης να είναι ο Ε.Ο.Δ.Υ. έτσι ώστε να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση σε όλη την Ελλάδα.
Τι κάναμε:
>> Δημιουργήσαμε ένα τηλεοπτικό βίντεο σποτ το οποίο θα μπορούσε να προβληθεί στα Μ.Μ.Ε. όλης της χώρας αλλά και μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook – Instagram – Tik Tok κτλ)
>> Σχεδιάσαμε τεράστια πανό για πολυκατοικίες – Στάσεις αστικών – Αφίσες – Φει Βολάν έτσι ώστε το μήνυμά μας να μπορεί να είναι εμφανές σε κάθε σημείο κάθε πόλης.
>> Πετύχαμε την δημιουργία μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας που πέτυχε κάθε στόχο που θέσαμε πριν την ξεκινήσουμε.
Πώς το κάναμε:
Πρώτα συντάξαμε το σενάριο του διαφημιστικού τηλεοπτικού βίντεο σποτ το οποίο φροντίσαμε να μπορεί να είναι κατανοητό και χωρίς εικόνα έτσι ώστε να μπορεί να ακουστεί και στο ραδιόφωνο. Το σενάριο μας έδωσε και το slogan της καμπάνιας “Be the Hero” – «Γίνε ο Ήρωας». Στην συνέχεια δημιουργήσαμε τον λογότυπο και το σήμα της καμπάνιας και αφού δημιουργήσαμε το υπόλοιπο φωτογραφικό υλικό με τα πρόσωπα όλων των ηλικιών που φορούσαν την δική μας μάσκα, προχωρήσαμε στην σχεδίαση του υπόλοιπου προωθητικού υλικού της καμπάνιας όπως: Τεράστια πανό για πολυκατοικίες – Στάσεις αστικών – Αφίσες – Φει Βολάν κτλ.