21 TRIBES
Client: Antoniadis Panagiotis
Client’s request:
Panagiotis asked us to create a coffee brand that would soon expand into a franchise.
What we did:
>> We created a unique and original, ethnic corporate identity and a coffee brand that would be the foundation stone for the future coffee shop franchise.
>> We designed an attractive, exciting but also a clear identity for all ages.
>> We succeeded in creating a store that, in the right hands, could only thrive.
How we did it:
After studying the needs of the coffee startup in depth, we inspired its name by the number of breeds that exist in the respective coffee-producing countries around the world. We designed by hand 21 masks that represent the tribes living in the countries where coffee thrives, so that they constitute not only the decoration of the store but also a large part of the visual communication of the business, in combination with the logo we created for it.
Αίτημα πελάτη:
Ο Παναγιώτης μας ζήτησε να δημιουργήσουμε μια επωνυμία καφέ η οποία θα επεκτείνονταν πολύ σύντομα σε franchise.
Τι κάναμε:
>> Δημιουργήσαμε μια μοναδική και πρωτότυπη, ethnic εταιρική ταυτότητα και μια επωνυμία καφέ που θα αποτελούσε τον θεμέλιο λίθο για το μελλοντικό franchise καταστημάτων καφέ.
>> Σχεδιάσαμε μια ελκυστική, συναρπαστική αλλά και ξεκάθαρη ταυτότητα για όλες τις ηλικίες.
>> Πετύχαμε την δημιουργία ενός καταστήματος το οποίο, στα κατάλληλα χέρια, μπορούσε μόνο να ευδοκιμήσει.
Πώς το κάναμε:
Αφού μελετήσαμε σε βάθος τις ανάγκες της νεοσύστατης επιχείρησης καφέ, εμπνευστήκαμε την ονομασία της από τον αριθμό των φυλών που υπάρχουν στις αντίστοιχες χώρες παραγωγής καφέ ανά τον κόσμο. Σχεδιάσαμε στο χέρι 21 μάσκες οι οποίες εκπροσωπούν τις φυλές που ζουν στις χώρες όπου ευδοκιμεί ο καφές, έτσι ώστε να αποτελέσουν όχι μόνο τον διάκοσμο του καταστήματος αλλά και ένα μεγάλο μέρος της οπτικής επικοινωνίας της επιχείρησης, σε συνδυασμό με το λογότυπο που δημιουργήσαμε για αυτή.
Date:
31/07/2024