365
Client: Tasos Karasavvidis
Client’s request:
Tasos asked us to rebrand his existing business. He asked us to design a new identity based on the fact that it never closes and the prospect of creating a franchise!
What we did:
>> We achieved a modern, reliable image of the products that the brand has to offer its customers.
>> We designed an attractive, exciting but also a completely clear identity for all ages with high standards of large supermarket chains, adding all those elements that would make a difference and communicate the features of 365.
>> We created a corporate identity and brand that would put the business at least one step ahead of the competition.
How we did it:
After studying the newly established coffee-mini market’s needs in-depth, we based its name on the fact that it NEVER closes. We designed the logo with the method of quadrants creating an innovative and minimalist logo and brand identity.
Αίτημα πελάτη:
O Τάσος μάς ζήτησε να επαναπροσδιορίσουμε την υπάρχουσα επιχείρησή του. Μας ζήτησε να χτίσουμε τη νέα του ταυτότητα και τη νέα επωνυμία καφέ / μάρκετ γύρω από το δεδομένα ότι δεν κλείνει ποτέ και τις προοπτικής της δημιουργίας franchise!
Τι κάναμε:
>> Πετύχαμε μια σύγχρονη, αξιόπιστη εικόνα των προϊόντων που έχει να προσφέρει η επωνυμία στους πελάτες της.
>> Σχεδιάσαμε μια ελκυστική, συναρπαστική αλλά και εντελώς ξεκάθαρη ταυτότητα για όλες τις ηλικίες με υψηλά standards παρόμοιων μεγάλων αλυσίδων super market προσθέτοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που θα έκαναν την διαφορά και θα επικοινωνούσαν τις ιδιαιτερότητες του 365.
>> Δημιουργήσαμε μια εταιρική ταυτότητα και μια επωνυμία που θα έβαζε την επιχείρησή τουλάχιστον ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Πώς το κάναμε:
Αφού μελετήσαμε σε βάθος τις ανάγκες της νεοσύστατης επιχείρησης καφέ- μίνι μάρκετ, εμπνευστήκαμε την ονομασία της από το γεγονός ότι δεν κλείνει ΠΟΤΕ. Σχεδιάσαμε το σήμα και λογότυπο της επιχείρησης με την μέθοδο των τεταρτημόριων δημιουργώντας μια καινοτόμα και μινιμαλιστική εταιρική ταυτότητα.
Date:
31/07/2024