Bouras
Client: Bouras Athinodoros
Client’s request:
The challenge was to create a BRAND that has two purposes. On the one hand, it is a company that supplies catering businesses and hotel kitchens with fruits and vegetables and on the other hand is a “franchise” chain of a grocery store in the neighborhood.
What we did:
>> We achieved a modern, trustworthy and fresh image of the exceptional quality products and services that the brand has to offer it’s clients.
>> We designed an attractive but also completely clear identity for all ages.
>> We created a brand and brand image that would last at least a lifetime.
How we did it:
We were inspired and designed the Brand mark, by the shape and nature of the majority of the products it provides to its customers. We designed an original friendly font, keeping it as legible as possible, to accompany the Brand’s mark. An integral part of BRAND’s image and color palette, was the pattern of fruits and vegetables. We first designed it by hand and then digitized it in adobe illustrator in the form of vector graphics so as to remain flexible in customization for all the applications it would serve.
Αίτημα πελάτη:
Η πρόκληση ήταν να δημιουργήσουμε ένα BRAND που έχει δύο σκοπούς. Από τη μία πλευρά, να είναι μια εταιρεία που προμηθεύει επιχειρήσεις εστίασης και κουζίνες ξενοδοχείων με φρούτα και λαχανικά και από την άλλη να είναι μια αλυσίδα «franchise» ενός παντοπωλείου της γειτονιάς.
Τι κάναμε:
>> Πετύχαμε μια σύγχρονη, αξιόπιστη και φρέσκια εικόνα των προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας και υπηρεσίων που έχει να προσφέρει η επιχείρηση στους πελάτες της.
>> Σχεδιάσαμε μια ελκυστική αλλά και απόλυτα ξεκάθαρη ταυτότητα για όλες τις ηλικίες.
>> Δημιουργήσαμε μια εικόνα επιχείρησης και μια επωνυμία που θα διαρκέσει για πάντα.
Πώς το κάναμε:
Εμπνευστήκαμε και σχεδιάσαμε το σήμα της επιχείρησης, από το σχήμα και τη φύση της πλειοψηφίας των προϊόντων που παρέχει στους πελάτες της. Σχεδιάσαμε μια πρωτότυπη φιλική γραμματοσειρά, διατηρώντας την όσο το δυνατόν πιο ευανάγνωστη, για να συνοδεύει το σήμα της επωνυμίας. Αναπόσπαστο μέρος της εικόνας του BRAND, πέρα από την χρωματική παλέτα, ήταν το μοτίβο των φρούτων και των λαχανικών. Αρχικά το σχεδιάσαμε στο χέρι και στη συνέχεια το ψηφιοποίησε σε adobe illustrator με τη μορφή διανυσματικών γραφικών έτσι ώστε να παραμείνει ευέλικτο στην προσαρμογή για όλες τις εφαρμογές που θα εξυπηρετούσε.
Date:
31/07/2024