Fessatidou
Client: Stella Fessatidou
Client’s request:
Stella asked us to renew the packaging of all her products. We faced 3 challenges:
1. To design a series of product packaging that on the one hand would be creative but on the other hand, would be economical in production so as not to raise the cost of the products.
2. To match the packaging with the tradition and origin of the products.
3. For the products to stand out on the shelves and refrigerators of supermarkets amongst the competition resulting in increased sales.
What we did:
>> We designed a series of packaging that, apart from being creative in appearance, remained economical in their production.
>> We managed to communicate both the tradition and the origin of the products, through the packaging we created.
>> We created a series of packaging that immediately stood out from the competition, resulting in increased sales.
How we did it:
After studying the needs of the products in depth, we made minor adjustments to the existing logo, and then we combined it with various minimalist, modern but at the same time traditional patterns, creating a clean but also original identity so that they would stand out from the competition.
Αίτημα πελάτη:
Η Στέλλα μας ζήτησε να ανανεώσουμε τη συσκευασία όλων των προϊόντων της. Αντιμετωπίσαμε 3 προκλήσεις:
1. Ο σχεδιασμός μιας σειράς συσκευασιών προϊόντων που αφενός θα ήταν δημιουργικές αλλά αφετέρου θα ήταν οικονομικές στην παραγωγή ώστε να μην αυξηθεί το κόστος των προϊόντων.
2. Να ταιριάξει τη συσκευασία με την παράδοση και την προέλευση των προϊόντων.
3. Τα προϊόντα να ξεχωρίζουν στα ράφια και τα ψυγεία των σούπερ μάρκετ ανάμεσα στον ανταγωνισμό με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων.
Τι κάναμε:
>> Σχεδιάσαμε μια σειρά συσκευασιών που εκτός από δημιουργικές στην εμφάνιση, παρέμειναν οικονομικές στην παραγωγή τους.
>> Καταφέραμε να επικοινωνήσουμε τόσο την παράδοση όσο και την προέλευση των προϊόντων, μέσα από τις συσκευασίες που δημιουργήσαμε.
>> Δημιουργήσαμε μια σειρά συσκευασιών που ξεχώρισαν αμέσως από τον ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων.
Πώς το κάναμε:
Αφού μελετήσαμε σε βάθος τις ανάγκες των προϊόντων, κάναμε μικρές προσαρμογές στο υπάρχον λογότυπο και στη συνέχεια το συνδυάσαμε με διάφορα μινιμαλιστικά, μοντέρνα αλλά ταυτόχρονα παραδοσιακά μοτίβα, δημιουργώντας μια καθαρή αλλά και πρωτότυπη ταυτότητα ώστε να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.
Date:
31/07/2024