Farma Mousthenis
Client: Apostolos Adaliadis
Client’s request:
Apostolos asked us to renew the packaging of all the products of his small family farm in
Moustheni, Kavala. The challenge had three parts: 1. To design a series of packaging that on the one hand would be creative but will be economical in their production so as not to raise the cost of products. 2. To match the packaging with the nature and philosophy of the Farm. 3. For the products to stand out on the shelves and refrigerators of supermarkets amongst the competition resulting in increased sales of the Farm’s products.
What we did:
>> We designed a series of packaging that, apart from being creative in appearance, remained economical in their production.
>> We managed to communicate both the nature and the philosophy of the Farm through the packaging we created.
>> We created a series of packaging that immediately stood out from the competition, resulting in increased sales.
How we did it:
After studying the needs of the Farm in depth, we made minor adjustments to the existing logo, and then we combined it with various minimalist, modern but at the same time traditional Mediterranean patterns, creating a clean but also original identity so that they would stand out from the competition.
Αίτημα πελάτη:
Ο Απόστολος μας ζήτησε να ανανεώσουμε τις συσκευασίες όλων των προϊόντων που διαθέτει η μικρή του οικογενειακή φάρμα στην Μουσθένη Καβάλας. Η πρόκληση είχε τρία σκέλη. 1. Να σχεδιάσουμε μια σειρά συσκευασιών οι οποίες αφενός θα ήταν δημιουργικές αλλά θα έπρεπε να είναι και οικονομικές στην παραγωγή τους έτσι ώστε να μην ανεβάσουν το κόστος των προϊόντων της Φάρμας. 2. Να ταιριάζουν οι συσκευασίες με την φύση και την φιλοσοφία της Φάρμας. 3. Να ξεχωρίζουν στα ράφια και τα ψυγεία των supermarket από τον ανταγωνισμό και κατά συνέπεια να ανέβουν και οι πωλήσεις των προϊόντων της Φάρμας.
Τι κάναμε:
>> Σχεδιάσαμε μια σειρά συσκευασιών οι οποίες πέρα από δημιουργικές σε όψη παρέμειναν και οικονομικές στην παραγωγή τους.
>> Αποδώσαμε μέσα από τις συσκευασίες που δημιουργήσαμε τόσο την φύση όσο και την φιλοσοφία της Φάρμας.
>> Δημιουργήσαμε μια σειρά συσκευασιών που ξεχώρισε αμέσως από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού με αποτέλεσμα να ανέβουν αντίστοιχα και οι πωλήσεις των προϊόντων της Φάρμας.
Πώς το κάναμε:
Αφού μελετήσαμε σε βάθος τις ανάγκες της επιχείρησης εμπορίας προϊόντων με βάση το κατσικίσιο γάλα, προβήκαμε σε μικρές προσαρμογές του υπάρχοντος λογοτύπου, και το συνδυάσαμε με διάφορα μινιμαλιστικά, μοντέρνα αλλά συνάμα παραδοσιακά μεσογειακά μοτίβα, δημιουργώντας μια καθαρή αλλά και πρωτότυπη ταυτότητα έτσι ώστε να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.
Date:
31/07/2024