Estate Chatzi georgiou
Client: Vasilis Chatzigeorgiou
Client’s request:
We first started working with Vasilis Chatzigeorgiou in 2008. Since then his Winery has evolved in every way. So has his wine. Vasili & Georgia’s (his wife & partner) request was to rebrand the Estate 100%. The goal was to create a luxurious yet friendly identity for the estate’s fans & clients. We were also asked to redesign all their wine labels and packaging in order to bring them to date design wise.
What we did:
>> We created a luxurious and timeless brand identity to suite the exceptional variety of wines the Estate has to offer.
>> We designed everything based on a minimal aesthetic concept in order to create a smooth combination between the Estate’s identity and it’s products (the wines).
>> We established a brand identity had nothing in common with any other Wine Estate in Greece.
How we did it:
We were inspired and designed the Brand mark based on the center of the building where an all – gold circle dominates it’s top representing the sun which gives life to the vines of the estate. The first enchanting image one encounters entering the main entrance of the estate where he is faced with a passage of towering and imposing cypress trees, became our inspiration for the estate’s identity and general packaging concept. combining these elements we managed to design a unique Brand identity that stands out amongst it’s competition in every possible way.
Αίτημα πελάτη:
Ξεκινήσαμε να συνεργαζόμαστε με τον Βασίλη Χατζηγεωργίου το 2008. Από τότε το Οινοποιείο του έχει εξελιχθεί σε όλα τα επίπεδα. Το ίδιο και τα κρασιά του. Το αίτημα του Βασίλη και της Γεωργίας (της συζύγου και της συνεργάτη του) ήταν να ξανασχεδιάσουμε τα πάντα από την αρχή. Στόχος ήταν η δημιουργία μιας πολυτελούς αλλά φιλικής ταυτότητας για το κτήμα και τους θαυμαστές & πελάτες τους. Μας ζητήθηκε επίσης να επανασχεδιάσουμε όλες τις ετικέτες κρασιών και τις συσκευασίες τους για να τα εκσυγχρονίσουμε.
Τι κάναμε:
>> Δημιουργήσαμε μια πολυτελή και διαχρονική ταυτότητα ώστε να ταιριάζει με την εξαιρετική ποικιλία κρασιών που προσφέρει το Κτήμα Χατζηγεωργίου.
>> Σχεδιάσαμε τα πάντα με βάση μια αφαιρετική αισθητική αντίληψη για να δημιουργήσουμε έναν ομαλό συνδυασμό της ταυτότητας του Κτήματος και των προϊόντων του (τα κρασιά).
>> Καθιερώσαμε μια ταυτότητα η οποία δεν είχε τίποτα κοινό με κανένα άλλο Οινοποιείο στην Ελλάδα.
Πώς το κάναμε:
Εμπνευστήκαμε και σχεδιάσαμε το σήμα του Κτήματος με βάση το κέντρο του κτιρίου όπου ένας ολόχρυσος κύκλος δεσπόζει στην κορυφή του ο οποίος αντιπροσωπεύει τον ήλιο που δίνει ζωή στα αμπέλια του κτήματος. Η πρώτη μαγευτική εικόνα που συναντά κανείς μπαίνοντας στην κεντρική είσοδο του κτήματος όπου βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα πέρασμα από πανύψηλα και επιβλητικά κυπαρίσσια, έγινε πηγή έμπνευσης για την ταυτότητα του κτήματος και τη γενική ιδέα των γενικών συσκευασιών. Συνδυάζοντας αυτά τα στοιχεία καταφέραμε να σχεδιάσουμε μια μοναδική ταυτότητα που ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό της με κάθε δυνατό τρόπο.