Beautify
Client: Pinelopi Lykopoulou
Client’s request:
The request was to create a pop cultured BRAND for teenagers and adult customers with strong brand identity foundations that would soon serve a “franchise” chain of beauty care products.
What we did:
>> We achieved a modern, popular and fun brand identity that attracted potential clients straight away.
>> We designed an attractive but also completely clear identity for young ages.
>> We created a brand and brand image that would last at least a lifetime.
How we did it:
We were inspired and designed the Brand mark, by the age groups of the brand’s potential customers. We designed the logo using a combination of two fonts (a serif and a sans serif font) in order to make it attractive to both age groups it would serve. An important part of the BRAND’s identity were the neon pop vibrant color palette as well as the pattern we created inspired by Pablo Picasso’s art. We first designed it by hand and then digitized it in adobe illustrator in the form of vector graphics so as to remain flexible in customization for all the applications it would serve.
Αίτημα πελάτη:
Το αίτημα ήταν να δημιουργηθεί ένα BRAND που θα αποτελούσε μια ποπ κουλτούρα για εφήβους και ενήλικες πελάτες με ισχυρά θεμέλια ταυτότητας επωνυμίας που σύντομα θα εξυπηρετούσαν μια αλυσίδα «franchise» προϊόντων περιποίησης και ομορφιάς.
Τι κάναμε:
>> Πετύχαμε μια σύγχρονη, δημοφιλή και διασκεδαστική ταυτότητα που προσέλκυσε πελάτες αμέσως.
>> Σχεδιάσαμε μια ελκυστική αλλά και απόλυτα ξεκάθαρη ταυτότητα για νεαρές ηλικίες.
>> Δημιουργήσαμε μια εικόνα επιχείρησης και μια επωνυμία που θα διαρκούσε για πάντα.
Πώς το κάναμε:
Εμπνευστήκαμε και σχεδιάσαμε το σήμα της επιχείρησης, από τις ηλικιακές ομάδες που αποτελούνταν οι υποψήφιοι πελάτες. Σχεδιάσαμε το λογότυπο χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό δύο γραμματοσειρών (μια serif και μια sans serif γραμματοσειρά) προκειμένου να γίνει ελκυστικό και για τις δύο ηλικιακές ομάδες που θα υπηρετούσε. Ένα σημαντικό μέρος της ταυτότητας του BRAND ήταν η φωτεινή χρωματική παλέτα neon pop καθώς και το μοτίβο που δημιουργήσαμε εμπνευσμένο από την τέχνη του Πάμπλο Πικάσο. Αρχικά το σχεδιάσαμε στο χέρι και στη συνέχεια το ψηφιοποιήσαμε σε Adobe εικονογράφος με τη μορφή διανυσματικών γραφικών έτσι ώστε να παραμένει ευέλικτο στην προσαρμογή για όλα τα εφαρμογές που θα εξυπηρετούσε.
Date:
31/07/2024